Reklamace a vrácení zboží

Výměna zboží

Při objednání na internetu se může stát, že vyberete špatnou velikost diáře, doplňky které nejsou kompatibilní s vaším diářem, nebo se vám více líbí jiný produkt. Zboží vám rádi vyměníme za jiné. Zpět k výměně nám ho můžete odeslat do 14 dnů. Zboží které chcete vyměnit musí být nepoužité, v původním stavu. V případě zboží s dárkovým obalem je třeba jeho vrácení včetně dárkové krabičky.

 

Jak postupovat pokud chcete zboží vyměnit?

  1. Nejdříve nás, prosím, informujte e-mailem na adresu info@yuppi.cz. Do e-mailu uveďte číslo objednávky a zboží, které budete vracet k výměně. Napište nám také jaké zboží jste si k výměně vybrali, abychom vám ho mohli rezervovat.
  2. Zboží pečlivě zabalte. Použít můžete i původní krabičku a výplň, ve které jste zboží obdrželi - minimalizujete tím možnost poškození během přepravy. Pokud původní obal již nemáte, nevadí. Použijte jakýkoliv jiný pevný obal a výplň, aby k nám vše doputovalo v pořádku a bezpečí. Dárkové krabičky, které jsou součástí balení zboží, nepoužívejte prosím jako přepravní obal. 
  3. Zabalené zboží s vyplněným formulářem pro výměnu zboží nám zašlete na adresu: Petr Havrda, Žďár nad Orlicí 146, 517 21 Žďár nad Orlicí.
  4. Jakmile obdržíme vrácené zboží, provedeme kontrolu a připravíme vše k odeslání nového balíčku. Rozdíl v ceně vám buďto vrátíme na účet, nebo dofakturujeme.

 

Formulář pro výměnu zboží

 

Vrácení zboží

Koupili jste nevhodný dárek, zvolili špatnou barvu či velikost, nebo se vám zboží jen nelíbí? Nevadí, svou objednávku nám můžete vrátit do 14 dnů zpět bez uvedení důvodu. Zboží které vracíte musí být nepoužité, v původním stavu. V případě zboží s dárkovým obalem je třeba jeho vrácení včetně dárkové krabičky.

 

Jak postupovat při vrácení zboží?

  1. Zboží pečlivě zabalte. Použít můžete i původní krabičku a výplň, ve které jste zboží obdrželi - minimalizujete tím možnost poškození během přepravy. Pokud původní obal již nemáte, nevadí. Použijte jakýkoliv jiný pevný obal a výplň, aby k nám vše doputovalo v pořádku a bezpečí. Dárkové krabičky, které jsou součástí balení zboží, nepoužívejte prosím jako přepravní obal. 
  2. Zabalené zboží s vyplněným formulářem pro odstoupení od kupní smlouvy zašlete na adresu: Petr Havrda, Žďár nad Orlicí 146, 517 21 Žďár nad Orlicí. Pokud nemáte možnost formulář vytisknout, postačí nám do balíčku přiložit vzkaz s číslem objednávky a uvedeným číslem účtu.
  3. Peníze vám vrátíme bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 14 dnů ode dne, kdy nám došlo oznámení o odstoupení od smlouvy.

 

Formulář pro odstoupení od smlouvy

 

Reklamace

Něco se pokazilo? Moc nás to mrzí a pokusíme se dát vše co nejrychleji do pořádku. Jsme tu pro vás a k problémům se stavíme čelem. 

 

Jak postupovat v případě reklamace?

  1. Nejdříve nás, prosím, informujte e-mailem na adresu info@yuppi.cz. napište nám, co je v nepořádku a nezapomeňte připojit i číslo své objednávky, nebo číslo faktury. 
  2. Pokud je to možné, připojte do přílohy e-mailu fotografii či krátké video. Často nám taková příloha postačí k vyřešení reklamace.
  3. V případě zaslání zboží zpět na reklamaci zboží pečlivě zabalte. Použijte pevný obal a výplň, aby k nám vše doputovalo v pořádku a bezpečí - minimalizujete tak možnost poškození během přepravy.
  4. Zabalení zboží spolu s vyplněným formulářem pro reklamaci zašlete na adresu: Petr Havrda, Žďár nad Orlicí 146, 517 21 Žďár nad Orlicí. 

 

Formulář pro reklamaci zboží

 

Nevíte si rady? Potřebujete poradit?  Ozvěte se nám a společně vše vyřešíme. Jsme tady pro vás na e-mailu info@yuppi cz a také na telefonu každý všední den od 8:00 - 17:00.