Časté dotazy

1. Nákup

Za jak dlouho budu mít zboží doma?

Objednávky se snažíme zasílat v co nejkratším možném čase, nejdéle však druhý den od přijetí objednávky. Vždy záleží, v kolik hodin nám svou objednávku odešlete. Pokud objednáte o víkendu nebo ve svátek, bude Vaše objednávka odeslána následující pracovní den. 

Ve chvíli, kdy zásilku předáme dopravci, obdržíte e-mail s číslem balíčku. Díky tomu budete mít přehled, kde se zásilka nachází. Dopravce vás pak bude kontaktovat s informacemi o přesném datu i času dodání, případně o možnosti vyzvednutí zásilky na zvoleném výdejním místě. 

 

Chci svou objednávku upravit. Jak mám postupovat?

Pro úpravu objednávky nás kontaktujte na našem e-mailu info@yuppi.cz nebo na telefonním čísle 733 510 583.

 

Máte kamennou prodejnu, kde je možné si zboží  prohlédnout?

Bohužel v současné době kamennou prodejnu neprovozujeme. Rádi vám zboží pošleme až domů nebo na jakékoliv z 2000+ výdejních míst po celé České republice. Pokud máte dotaz ke konkrétnímu produktu, kontaktujte nás prosím.

 

Po odeslání objednávky mi nepřišlo potvrzení na e-mail

Ihned po dokončení objednávky by vám na e-mail měla přijít kopie objednávky. V opačném případě je možné, že jste špatně vyplnili e-mailovou adresu nebo došlo k nějakému technickému problému. Kontaktujte nás na info@yuppi.cz, společně objednávku prověříme a můžeme případně opravit váš e-mail tak, abyste již byli o všech změnách informováni.

 

 

2. Dostupnost zboží

Je zboží opravdu skladem?

Ano, zakládáme si na tom, že zboží které má označení "skladem" a je možné zakoupit, máme opravdu fyzicky skladem a tedy připravené vám obratem odeslat. 

 

Co znamená, když je produkt momentálně nedostupný?

Pokud je u zboží napsáno "momentálně nedostupné", tak není skladem. Doobjednáme ho, jakmile to bude možné. Pokud vás zajímá, kdy přesně by mohlo být naskladněné, tak nás kontaktujte

 

Kdy by mohl být produkt, který je momentálně nedostupný, k dispozici?

Pokud je u zboží napsáno "momentálně nedostupné", tak není skladem. Doobjednáme ho, jakmile to bude možné. Pokud vás zajímá, kdy přesně by mohlo být naskladněné, tak nás kontaktujte.

 

Pokud je zboží na momentálně nedostupné, budete ho ještě mít?

Veškeré vyprodané zboží se snažíme doobjednat. Naše nabídka se ale skládá z velké části z produktů, které dovážíme z USA. Doba dodání a naskladnění tak může být delší. Pokud si chcete ověřit dostupnost konkrétního produktu, kontaktujte nás.

 

Co znamená, když je produkt na předobjednávku?

Pokud je u produktu uvedena předobjednávka, znamená to, že daný produkt zatím nemáme skladem, ale již ho máme objednaný u výrobce. Předobjednávka je tak vlastně jistou formou rezervace a zajištění toho, že budete mezi prvními, kdo produkt bude mít. 

 

 

3. Platba

Nezdařila se mi platba kartou. Je možné ji zopakovat?

Vyčkejte prosím, na e-mail od platební brány Comgate, ve kterém je možné ověřit stav platby. Pokud platba neproběhla, budete ji moci přes platební bránu opětovně zadat.


Nezdařila se mi platba kartou. Je možné změnit způsob platby?

Pro úpravu způsobu platby nás kontaktujte na našem e-mailu info@yuppi.cz nebo na telefonním čísle 733 510 583.

 

4. Reklamace a vrácení

Vybral/a jsem si špatné zboží, mohu svou objednávku vyměnit?

Ze všeho nejdřív nás, prosím, kontaktujte. Zboží k výměně nám poté zašlete zpět na adresu Petr Havrda, Žďár nad Orlicí 146, 517 21 Žďár nad Orlicí.

 

Je možné zboží vrátit?

Ano, zboží můžete vrátit do 14 dnů od obdržení objednávky bez udání jakéhokoliv důvodu. Můžete vrátit jednu položku, ale i celou objednávku. Balíček nám zašlete zpět na adresu Petr Havrda, Žďár nad Orlicí 146, 517 21 Žďár nad Orlicí. Podrobné informace a postup vrácení naleznete zde.

 

Je možné zboží vyměnit za jiný produkt?

Samozřejmě,zboží vám rádi vyměníme za jiné. Zpět k výměně nám ho můžete odeslat do 14 dnů. nepoškozené zboží vyměníme za jiné, které si vyberete a máme ho aktuálně skladem. Pokud se rozhodnete pro levnější variantu, uveďte, prosím, číslo vašeho účtu, na které vám zašleme přeplatek. V opačném případě se domluvíme na způsobu úhrady nedoplatku.Podrobné informace a postup výměny naleznete zde.

 

Jak mám postupovat, když chci zboží reklamovat?

Ze všeho nejdřív nás, prosím, kontaktujte. Pokud je to možné, posoudíme Vaši reklamaci pomocí fotek či videa (např. u psacích potřeb), případně Vás požádáme o zaslání zboží k reklamaci na adresu Petr Havrda, Žďár nad Orlicí 146, 517 21 Žďár nad Orlicí. Podrobné informace a postup vrácení naleznete v zde.

Pokud zašlete reklamované zboží na své náklady a vaše reklamace bude oprávněná, budou vám veškeré náklady vynaložené na přepravu reklamovaného zboží vráceny.

 

V balíčku mi chybí položka. Jak mám postupovat?

Doporučujeme nejdříve důkladně prohlédnout veškerý obalový materiál a pokud ani poté nenaleznete chybějící položku, kontaktujte nás. Chybějící zboží co nejdříve dopošleme, případně společně najdeme jiné řešení, které vám bude vyhovovat.

 

 

5. Zajímá vás...

Chci diář do kabelky, jakou velikost mám zvolit?

U diskových diářů vybírejte z velikostí: Skinny Mini, Mini, Skinny Classic. U kroužkových diářů a diářů s šitou vazbou doporučujeme velikost A6. Pokud si stále nejste jistí velikostí, s výběrem vám pomůže náš Hledač diáře.

 

Jak vybrat správnou velikost doplňků do mého diáře?

Se správným výběrem doplňků vám pomůže náš Hledač doplňků pro diáře

 

Jsou doplňky pro diáře Happy Planner vhodné také do zápisníků Happy Notes? 

Všechny doplňky jsou mezi diáři Happy Planner a zápisníky Happy Notes kompatibilní. Disková vazba má totiž stejnou vzdálenost (rozteč) disků. Pří výběru tak stačí zvolit jen správnou velikost zápisníku, pro kterou doplňky vybíráte.

 

Jak vybrat správnou velikost doplňků do mého zápisníku Happy Notes?

Se správným výběrem doplňků vám pomůže náš Hledač doplňků pro diáře. Doplňky pro zápisníky Happy Notes jsou stejné jako pro diáře Happy Planner. Postačí tak při výběru zvolit jen správnou velikost. Obecně platí, že je třeba vybírat doplňky ve stejné velikosti, jako je velikost diáře. Pokud si nejste jistí velikostí svého diáře, tak nás kontaktujte.

 

Rád/a bych si sestavila vlastní diář. Je to možné?

Úplně sestavení diáře na míru možné není. Pomocí rozšíření, náplní a dalších doplňků však můžete poskládat a sestavit diář takřka na míru.

 

Jakou krasopísanku a štětcový fix byste mi doporučili, pokud s krasopisem začínám?

Do začátku doporučujeme vybrat písanku pro drobné písmo. Z psacích potřeb jsou v začátcích nejvhodnější popisovače Pentel Sign Pen a Tombow Fudenosuke. Vhodné produkty najdete také podle označení štítkem “vhodné pro začátečníky”.

 

Co je to brushpen a na co ho můžu použít?

Brush pen je anglický název pro fix s pružným štětcovým hrotem, který se využívá pro krasopsaní, malování a vybarvování.

 

Rád bych začal/a s akvarelem. Poradíte mi, co vše si mám pořídit do začátku?

Při malbě akvarelem potřebujete několik věcí, bez kterých se neobejdete.

Více o akvarelu a jeho technikách se dozvíte v našem článku Co je to akvarel? Více o vhodných pomůckách se pak dozvíte v článku Základní pomůcky pro malování akvarelem.

 

Mohu do diáře Happy Planner vkládat další náplně?

Diáře Happy Planner můžete rozšířit o celou řadu různých doplňků, poznámkových listů a náplní. Náplně do diářů Happy Planner jsou pouze nedatované. Vhodnou velikost náplní vám pomůže vybrat náš Hledač doplňků pro diáře.

 

Mohu do kroužkového diáře diáře vkládat další náplně?

Diáře s kroužkovou vazbou můžete rozšířit o celou řadu různých doplňků, poznámkových listů a náplní. Vhodnou velikost náplní vám pomůže vybrat náš Hledač doplňků pro diáře.

 

Mohu do zápisníku Happy Notes vkládat další poznámkové listy?

Zápisníky Happy Notes mají diskovou vazbu, která umožňuje jednoduše vkládat, vyndávat a přendávat listy zápisníku podle potřeby.Vhodnou velikost náplní vám pomůže vybrat náš Hledač doplňků.

 

Co je to metoda plánování Bullet Journal?

Bullet Journal je kreativní metoda plánování, která nemá pevné hranice. Je skvělá jak pro ženy, tak i pro muže. Více o této metodě se dozvíte našem článku Co je Bullet Journal a jak ho použít?